luni, 1 februarie 2010

Două declaraţii total opuse

4
Ieri, primarul de Călăraşi, Nicolae Dragu, contactat de cotidianul la care lucrez, făcea următoarea declaraţie, referitor la excluderea sa din PNL: "Este o măsură total abuzivă şi neîntemeiată. Eu mi-am făcut datoria faţă de partid şi faţă de oraş cu prisosinţă". Astăzi, contactat de colegii de la Radio Voces Campi, edilul a declarat exact invers (citez din memorie): "Foarte bine au făcut. Şi aşa voiam să plec. NU m-au făcut ei pe mine primar, eu i-am făcut pe ei mari. De acum încolo nu mai vreau să am de-a face cu partidele politice. Rămân cu sindicatele, organizaţiile...". Ce-o avea de gând primarul pe viitor eu habar nu am!

4 comentarii:

  1. Nu cred că Nicolae Dragu a dat vreodată declaraţii cât de cât consecvende, măcar de pe o zi pe alta! Minte la fel de natural pe cât respiră, şi asta-l recomandă ca membru al haitei portocalii din PD-L!
    Pe de altă parte, s-o lase mai moale cu rezultatele lui politice în privinţa PNL! Lucrurile nu sunt întocmai cum le prezintă el. Este supărat şi-l înţelegem. Se apropie scadenţa dosarelor penale pe care le are la DNA. Trecerea la PD-L s-ar putea să nu-l scape de pârnaie; acum ai înţeles Elena de ce se încălzesc deja unii pentru alegeri locale? S-ar putea să asistăm la nişte parţiale în municipiul Călăraşi. Dacă va fi aşa, eu văd o finală Dan Drăgulin - Constantin Tudor. PSD-iştii încă nu au om de finală la Primăria municipiului Călăraşi. Cu alde-de-alde Râzvan Meseşeanu, Valentin Deculescu şi Liviu Muşat nu vor lua mai multe voturi decât a luat un alt etern perdant al alegerilor locale, pe numele său Marian Dinulescu, zis şi Diba!

    RăspundețiȘtergere
  2. Parţiale? Când? Unde? Cum? Glumesc...Scenariul nu e unul nou pentru mine. Însă e neverosimil. Nu cred că PDL ar risca să aibă alegeri anticipate în municipiuul Călăraşi. Doar ce au câştigat şi ei reşedinţa de judeţ, până la urmă...

    RăspundețiȘtergere
  3. Ba eu cred că Frăţiorul nu va încheia anul ăsta, 2010, de partea asta a gratiilor, ci de partea cealaltă! Şi cred că tocmai cei din PD-L i-o vor pune, pentru că el nu este obişnuit să împartă ciolanul cu cineva, iar în PD-L sunt destule burţi flămânde care vor fi în curând şi dezamăgite de minciuna perpetuă şi de "jmechereala" primitivă a lui Dragu!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ultima parte a comentariului v-o îmbrăţişez. Sunt convinsă şi eu că acomodarea lui Dragu cu democrat-liberalii şi invers va fi de durată şi nu cu foarte puţine chinuri. Însă referitor la prima parte a comentariului, tot nu-mi vine a crede. Totuşi, Dragu l-a susţinut pe Băsescu. Ştiu că s-a creat un precedent cu primarul din Rm. Vâlcea, dar până la urmă, s-o iau oficial, ce dosare are primarul Dragu la DNA? Că public nu se ştie nimic. Pe surse vorbeşte toată lumea...

    RăspundețiȘtergere