marți, 9 februarie 2010

Război Nedelcu-Danciu sau invers

1
Este notoriu deja scandalul dintre Sorin Danciu şi senatorul Vasile Nedelcu. Nu am reuşit să mă prind până acum cine a început acest război. Bineînţeles că ambele tabere îşi apără cauza cu îndârjire, ajungându-se până la ameninţări cu judecata. Nu cred că se va ajunge aici. Cred însă că războiul ăsta are două finaluri posibile. Unul ar fi acela al unui armistiţiu. Sorin Danciu nu e la primul război cu persoane politice, şi, după cum ne arată istoria recentă sau mai puţin recentă, Danciu a cam picat în picioare de fiecare dată. Şi-a păstrat şi scaunul confortabil de director al Culturii călărăşene. Al doilea final posibil ar fi acela al destituirii lui Danciu din această funcţie. DIn câte ştiu, senatorul Nedelcu a avut ieri o întrevedere cu ministrul ungur al Culturii pe această temă. Mai mult, din câte se pare, Nedelcu trage tare să obţinţă Direcţia de Cultură pentru un apropiat de-al său. Bineînţeles că nu mare mi(ne)-ar fi mirarea ca apropiatul să fie chiar Danciu :))

Update: senatorul Vasile Nedelcu nu a ajuns ieri la întâlnirea cu ministrul Culturii. Poate săptămâna asta...

Un comentariu:

  1. Atacurile lui Nedelcu asupra Grupului Scolar "Danubius" ii vor aduce mai multa ura, decat simpatie! Solidaritate maxima in jurul CESCUJUR. Am semnat si eu petitia de pe www.danubius.us Vreau sa ma transfer.
    Cand arunci cu rahat in tot ce misca, nu te mira daca tu vei fi singurul imputit!
    Grigore D.

    RăspundețiȘtergere