luni, 11 ianuarie 2010

Alo, de la Consiliul judeţean vă deranjez...

8
Urâtă dimineaţă de luni.

Ora 8:30, îmi sună telefonul. Unul dintre colaboratorii mei din adfministraţia locală mă anunţă că am greşit o informaţie într-un articol publicat azi în Observator. Îi spun că nu e o greşeală şi informaţia dată e preluată din dispoziţia de convocare a şedinţei extraordinare a Consiliului judeţean primită pe fax-ul redacţiei. Respectivul domn nu contestă acest lucru, intenţia lui fiind doar de a mă anunţa că şedinţa se va ţine pe 13 ianuarie, şi nu pe 14 aşa cum apărea în articolul meu.

Ora 9:30, îmi sună din nou telefonul. "Alo, .... Toma (nu i-am reţinut prenumele) de la Consiliul judeţean sunt. Domnişoara Elena Rogoz, (pardon, sunt o doamna! :D) vă deranjez în legătură cu...". Aşa a început convorbirea mea cu o doamnă Toma de la Juridicul Consiliului judeţean. Dacă, în naivitatea mea aveam impresia că telefonul doamnei e plin de intenţii bune, nu s-a întâmplat aşa. Doamna Toma era foarte contrariată de faptul că am dat eu o informaţie în ziar despre şedinţa extraordinară a CJ care va avea loc în data de 14, având în vedere că un anunţ public apărut în Observator sâmbătă arăta că şedinţa este organizată pentru 13. Încerc să-i explic doamnei că informaţia nu am visat-o, ci am luat-o dintr-o hârtie oficială primită pe fax, însă în zadar. Mai încerc să-i explic doamnei Toma că ştiu faptul că şedinţa, iniţial, era programată pentru 14 şi îi sugerez să se intereseze dacă nu cumva a trimis dispoziţia pe fax pentru 14 şi anunţul public pe mail pentru 13.

Acum sunt la redacţie, am pus bine hârtia din care am luat informaţia şi i-o voi trânti în nas "doamnei Toma de la juridic" care pe un ton de superioritate m-a "rugat" ca de acum înainte când scriu despre vreo şedinţă de CJ să iau legătura cu ea. "Alo, bună ziua. Elena Rogoz, de la Observator vă deranjează. Doamnă am o hârtie în faţă trimisă de dumneavoastră unde se anunţă o şedinţă de Consiliu judeţean pentru 26 ianuarie. V-am sunat să vă întreb: e bună data? Pot să scriu ceva pe tema asta?", cam aşa ar vrea doamna Toma să fie următoarea noastră conversaţie. N-o să se întâmple asta... :P


Ora 09:55. Primesc un telefon care iarăşi m-a mâhnit. Însă nu vreau să spun nimic despre acest lucru. Poate cu altă ocazie :)

8 comentarii:

  1. femeia avea un exces de hormoni...pentru ca atributia asta ii revine purtatorului de cuvant, daca el exista . stimabila doamna toma care pe langa faptul ca a comis o greseala, implicarea ei poate doar sa tensioneze relatiile dintre o institutie privata si una de stat.dar,cine sa ii explice ei in administratia trebuie sa iti pui neuroni la munca. si, mai zicea ca lucreaza la juridic !? eroare: poate se afla in stationare prin biroul cu pricina. ..nu vreau sa cred ca nu a citit organigrama, statutul, statul de functii, atributiile,legile administratiei, legea 544,pe care un jurist trebuie sa le cunoasca...nu ad literam, pentru ca nu e nevoie,ci sa isi insusiasca notiunile respective. iar in cazul in care ar este absolvent de administratie e si mai naspa!
    cred ca filipescu ar trebui sa ii mai trimita o data pe la cursurile alea europene.

    RăspundețiȘtergere
  2. treci tu peste necazuri. esti fata desteapta

    RăspundețiȘtergere
  3. Trimite-i doamnei Maria Toma de la compartimentul "secretariat al sedinelor de consiliu judetean" faxul pe care l-ai primit, cu data gresita pe el.
    @ Anonim 11:34 - Ce legatura are Legea 544 (probabil din 2001, nu-i asa?) cu textul postat aici de Elena?

    RăspundețiȘtergere
  4. @Another: Hârtia este pregătită pentru ziua de miercuri. I-o voi arăta la şedinţă!
    Şi încă ceva: chiar nu lucrează la Juridic? =))=))

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu cred ca lucreaza, dar persoana cu care ai vorbit nu cred ca este in compartimentul Juridic. Site-ul Consiliului Judetean Calarasi te-ar lamuri. www.calarasi.ro /Consiliu/Aparat propriu :-)

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu ştiu că am vorbit cu doamna Toma de la juridic :-) Mă interesez mai bine. Miercuri, o voi cunoaşte şi personal :-)

    RăspundețiȘtergere
  7. Elena draga, te asigur eu ca aceasta doamna Toma a ajuns dintr-o dactilografa in respectiva functie, dupa ce, alaturi de alti angajati ai C.J. au facut niiste facultati asa peste noapte si cu niste bani de la stat. N-ai ce sa-i ceri, nu stii ca pe unii intr-o asemenea situatie ii loveste snobismul peste ochi? Nu merita! Bafta!

    RăspundețiȘtergere