luni, 25 ianuarie 2010

Bătaie de joc

2
Săptămâna asta a început exact cum s-a terminat cealaltă. Indolenţa autorităţilor locale din municipiul Călăraşi şi-a făcut din nou simţită prezenţa. Nu înţeleg ce o fi atât de greu să închizi strada principală pe timpul nopţii pentru a o curăţa de zăpadă! Mi-e greu să ghicesc ce-o fi în mintea autorităţilor. Dacă voi aveţi habar, vă aştept comentariile!

PS: După ultimul meu post pe aceeaşi temă am primit un telefon cu o informaţie, neconfirmată încă. Societatea Urban ar avea bani de încasat de la primărie de ordinul miliardelor. Totuşi, asta nu e o scuză pentru a nu lucra noaptea. Nu mai ai chef să faci dezăpezire, mai bine laşi zăpada acolo unde e, decât să dai peste cap traficul la ore de vârf!

By the way: Ieri, blog-ul meu a împlinit o lună. Cuantificată în cifre înseamnă aproape 600 de vizitatori unici, peste 1200 de vizite şi aproape 5000 de vizualizări! O fi mult, o fi puţin, habar nu am :-)

2 comentarii:

  1. După cum spuneam: Nicolae Dragu nu poate mai mult!

    About your blog - Felicitări şi la mai mare! :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. M-am numarat printre cei care s-au dus in directia indicata si cand ce sa vezi, blocaj. Strada bucuresti era blocata si la capatul celalalt(la scoala 1, intersectia semaforizata). Astia nu-s dotati deloc, nici cu statii dar nici cu intelect(niste viitori politisti).

    RăspundețiȘtergere