miercuri, 13 ianuarie 2010

Nu-i mai suport!!!

2
Pe funcţionarii din Primăria Călăraşi. Atâta amabilitate nu am văzut de când mă ştiu. Sunt unii atât de ceauşişti, atât de frustraţi, atât de puturoşi, atât de incompetenţi, atât de... Cea mai nouă experienţa a mea cu aceştia datează de două minute. Am sunat şi eu pe fix la biroul arhitectului-şef, Valentin Bulgăreanu, îmi răspunde un opărit care mă informează din câteva cuvinte, două adică: "nu e", adică bulgăreanu nu e la birou. Am cerut amabil un număr de telefon mobil, prezentându-mă în prealabil şi mi s-a răspuns cu alte două cuvinte: "nu ştiu". Am mulţumit pentru amabilitate şi am trântit telefonul. Nu-i mai suport, pe bune!!!

2 comentarii:

  1. tema asta mi-a mers la suflet.nici eu nu ii suport asta pentru ca am avut ocazia sa lucrez printre ei. sunt o gloata care de douazeci de ani actioneaza numai la dispozitia primarului.nu au pic de initiativa si de respect pentru lege.chiar daca dragu ar fi de buna credinta astia nu stiu si nu pot sa se incadreze in limitele legii.

    RăspundețiȘtergere
  2. :))) cred că Bulgăreanu ți-a răspuns la telefon!

    RăspundețiȘtergere