duminică, 31 ianuarie 2010

Cine va fi următorul consilier local PNL dat afară?

3
Am o vagă bănuială că excluderile liberalilor din rîndurile consilierilor locali nu se opresc la Nedelcu Stan. M-am tot gândit care va fi următorul pe listă, sau, de ce nu, următorii...
Am două nume în mine: Emil Isvoranu şi Adriana Mărgineanu.
Pe primul l-am văzut joi, într-o pauză a şedinţei de Consiliu local, fiind atenţionat de Dragu: ai grijă cum votezi! Cum excluderea lui Nedelcu Stan a fost motivată fix de apropierea acestuia de Dragu, misiunea lui Isvoranu va fi din ce în ce mai dificilă. Rămâne de văzut.
Adriana Mărgineanu e al doilea nume la care mă gândesc. O dată pentru că am văzut-o personal la petrecerea dată de Crăciun de PDL. Lucru care nu s-a întâmplat la Crăciunul liberal. Şi mai mă gândesc că Mărgineanu se apropie cu paşi repezi de PDL pentru că la un proiect de hotărâre extrem de important, picat în cele din urmă, ea a votat "pentru". E vorba de modificarea contractului cu Alitrans-ul. Plus că Mărgineanu este şi director al unui serviciu public subordonat primăriei. Astfel că şi misiunea ei se îngreunează, aceea de a vota în consens cu grupul liberal şi de a-i face pe plac primarului Dragu...

3 comentarii:

  1. Adriana Mărgineanu nu a fost niciodată membrană a PNL! :-)))
    Ea este doar cheia de la puşculiţa cu bani a serviciului de plantat panseluţe fără număr-fără număr a mai multor primari. Întâi Nicolae Dragu, pe urmă Daniel Ţuţuianu, şi din nou Nicolae Dragu!
    Dar, poate era bine să faci un sondaj!

    RăspundețiȘtergere
  2. consilier local??? viceprimarul picu! :)

    RăspundețiȘtergere