marți, 19 ianuarie 2010

Numai belele pe capul lui Sfetcu

5

Greu mandat a preluat Sfetcu la Spitalul judeţean. După ce se luptă cu penuria de medici specialişti, acum pedelistul mai are o problemă pe cap. Nu poate să termine reabilitarea Maternităţii şi secţiei de Neonatologie. Colegilor mei de la Radio Voces Campi le-a declarat că din păcate şi termenul de 1 februarie pentru finalizarea lucrărilor va fi depăşit. Mai mult, Sfetcu a spus că fără cei 350.000 de lei de la Consiliul judeţean nu are nicio şansă să termine.
L-am sunat pe preşedintele Consiliului judeţean, cel care săptămâna trecută declara că banii nu-i mai virează spitalului, şi declaraţiile nu s-au schimbat. Citiţi mâine în Observator, ce crede Filipescu despre lucrările de la Maternitate. Ca o noutate, liberalul spune că va demara şi o anchetă. Interesant!

5 comentarii:

  1. Nenea Sfetcu nu stie ca eu astept un bebe? Sa miste mai repede cu maternitatea aia! Nu am chef sa ma duc la Slobozia cu toate ca acolo o nastere "costa" mai putin decat la Calarasi. Ce naibi!
    P.S. Interesant de aflat unde sunt baniiiiii!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. astia doi comunica prin intermediul presei?vai de steaua lor!

    RăspundețiȘtergere
  3. Fără să fie o noutate, pot să vă spun că Ion Sfetcu se pare că a intrat într-un mare bucluc! Da' mare-mare, nu aşa...!

    RăspundețiȘtergere
  4. filipescu trebuia sa demareze anchete si pe vremea lui verinceanu. mai tineti minte ce declara fostul manager? "cine o sa vina dupa mine, o sa vopseasca DOAR gardul. restul am facut eu." pe bune????? acum e la carma spitalului "omu cu mopu". elena, vorbeste cu medicul sef al sectiei de ginecologie. o sa te crucesti de ce o sa auzi....

    RăspundețiȘtergere
  5. Mari, first of all: mi-e dor de tine :)
    Second of all: mi-am pus în plan, în primul rând să stau de vorbă mai in amanunt cu sfetcu. asta maine, daca ii va permite programul. o sa incerc sa ajung si la persoana respectiva. te pup

    RăspundețiȘtergere