vineri, 22 ianuarie 2010

Să-ţi dai una, nu alta!

2
A doua zi consecutiv, Primăria Călăraşi+Urban SA+Poliţia Rutieră îşi bat joc de noi. Folosesc transportul în comun pentru a mă deplasa la birou. Ieri şi astăzi, autorităţile locale, ajutate de poliţie, au închis strada Bucureşti, între bulevardul Cuza Vodă şi str. Eroilor. De ce? Pentru a o degaja de zăpadă! În loc să intervină noaptea, cele trei instituţii lucrează ziua în amiază mare. Dacă turismele îţi fac loc pe străzi lăturalnice, ghiciţi ce fac autobuzele lui Titi Feldioreanu? Se CHINUIE, din cauza nesimţirii unor şoferi şi a puturoşeniei poliţiştilor, să ajungă între două staţii (5 Călăraşi şi Volna), pe Progresul, pe Eroilor, printre maşini parcate aiurea, iau viraje ce nu le permit încadrarea pe bandă etc. Am rămas pentru a doua zi interzisă. Am parcurs cele 7 staţii în 45 de minute (mai mult de jumătate din timpul nromal). Nu înţeleg cum şoferii Alitransului au atâta răbdare!
Mă întorc puţin la marea firmă Urban SA, care a făcut şedinţe peste şedinţe, mai ceva ca la Poliţia Capitalei, pentru a stabili modul de intervenţie la deszăpezire. Probabil că la Rm Vâlcea, de acolo de unde vine domnul Popescu (directorul) se închide cea mai importantă stradă ziua pentru a căra zăpada. Aşa se face acolo, la olteni!

PS: Colac peste pupăză, ca să fie tabloul perfect, în autobuz m-am "delectat" cu nişte manele de pe telefonul mobil al unui ţăran. Cea mai tare fază: taxatoarea (cu un fizic impresionant :))) avea ca ton de apel pe telefon o manea! Se uită pe ecran şi răspunde: "Ce faci, fă?". Să-mi... dau una!

2 comentarii:

  1. Acesta este municipiul reşedinţă de judeţ păstorit de Nicolae Dragu! După chipul şi asemănarea lui.

    RăspundețiȘtergere
  2. :)))) "Ce faci, fă?"
    Haladita de taxatoare a fost cea mai tare:))))
    P.S. Ca să vezi în ce ţară trăim:(

    RăspundețiȘtergere