miercuri, 6 ianuarie 2010

Boboteaza la Indepedenţa

0


La invitaţia primarului comunei Indepedenţa, Anghel Constantin, am participat de dimineaţă la sărbătoarea Bobotezei din localitate. Aflată la a treia ediţie, organizatorii au pregătit şi anul acesta un concurs de frumuseţe, tracţiune şi viteză de cai. Sute de locuitori au participat la concursuri, dar şi la tradiţionalul botez al cailor oficiat de un preot.

Concursul de frumuseţe a fost câştigat de armăsarul Marcel, în vârstă de 13 ani (foto)

PS: Îmi plac la nebunie caii, dar de la distanţă. Mi-a trebuit mult curaj să merg aproape de ei să-i fotografiez. DIn păcate, cât m-am ferit, am ajuns lângă Marcel, de care m-am speriat rău :( Din fericire m-am oprit într-un gard, că altfel aveam o mare audienţă la o frumoasă căzătură =))

No Response to "Boboteaza la Indepedenţa"

Trimiteți un comentariu