duminică, 17 ianuarie 2010

Două cuvinte pentru Avatar: Prea lung

2

Am fost la pomul lăudat. Ieri. M-am călcat pe picoare să intru în mall, m-am călcat pe picioare să cumpărăm bilete (la 3D normal pentru că la 3D Imax nu am găsit), mă călcam pe picoare să iau şi popcorn (dar am ocolit zona) şi am ajuns într-una din mult lăudatele săli de cinema ale noului AFI Cotroceni. Într-adevăr sala de excepţie. Însă nu aveam de unde să ştiu că acest film ultra-mega-extra-senzaţional va fi atât de boooooring. S-a gândit James Cameron că dacă tot a stat pe bară 12 ani să ne săturăm de el! Pe bune, nu am nimic cu tema, cu efectele vizuale (nişte desene animate de o calitate la un nivel înalt, sau cel mai înalt potrivit unora), însă 3 ore de film m-au plictisit fantastic. Prea lung, atât pot spune despre "capodopera" Avatar. E desen animat 90% din cele 3 ore. De ce l-o fi gratulat majoritatea cu epitetul ăsta, habar nu am. Îmi pare rău de timpul pierdut, dar şi de bani :P -aproape 30 de lei biletul :-)

PS: Un singur lucru mi s-a părut deosebit la filmul ăsta. Imaginaţia celor care l-au făcut. Pe bune, trebuie să fii geniu să-ţi imaginezi o întreagă planetă, să inventezi o limbă etc...

2 comentarii:

  1. nu e prima data cand s-a mai inventat o noua limba: klingoniana. s-au inventat si noi planete in star trek. nu e nimic nou :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Gusturile nu se discută. Eu tot ieri l-am văzut, dar mie mi-a plăcut. Într-o viaţă plină de o realitate rece, o evadare de trei ore într-o poveste frumos colorată... a fost o experienţă relaxantă.

    RăspundețiȘtergere