vineri, 15 ianuarie 2010

Comunicarea de la primărie e "Idle"

9
"Idle", tradus în română potrivit unui dicţionar englez-român înseamnă: "leneş nefolositor; nefondat; fără ocupaţie".

M-am gândit la cuvântul ăsta pentru că în lista mea de messenger un contact, aparţinând departamentului din Primăria Călăraşi care se ocupă, printre altele, şi cu relaţia cu mass-media, este "Idle" de aproape 3 ore. Adică nu e la calculator. Am o bănuială, pentru că ştiu că e vineri şi la ora 14:00 funcţionarii nu mai ştiu cum să spargă uşa, persoana ce s-a logat pe mess cu id-ul respectiv a uitat calculatorul deschis.

Acum, m-a bufnit râsul, pentru că, am căutat traducerea mot-a-mot a cuvântului "Idle" şi nu mă aşteptam să-l descrie perfect pe purtătorul de cuvânt al primăriei =))=))

9 comentarii:

  1. Comunicarea de la primărie, "idle"?! Aaaaa, păi dacă te uiți atent în ochii primarului, pe la 14.30 e și el "idle". Și nu din aceleași motive cu purtătorul de vorbe.

    RăspundețiȘtergere
  2. Păi, cum să nu fie frăţiorul Nicu Dragu "Idle" la ora 14.30, dacă toarnă în el la băutură de zici că-i jurat să se pilească în fiecare zi!

    RăspundețiȘtergere
  3. sorin bordei nu e niciodata la birou.el mereu a confundat dioda cu pixu si invers.

    RăspundețiȘtergere
  4. Apropo, Elena! Cine este purtător de cuvânt la în Primăria Călăraşi?

    RăspundețiȘtergere
  5. Din câte știu... purtător de cuvânt primăria nu a avut niciodată pe mandatele lui Dragu. Cel puțin eu nu am simțit asta. De multe ori m-am lovit de probleme de genul-nu pot face un material în timp util din lipsă de informații. Oficial, adică pe hârtie, și probabil și pe fluturașul de salariu, este Luminița Năstase, cea care l-a înlocuit pe Sorin Bordei.

    Ca să dau un exemplu legat de comunicarea din primărie, eu nu am văzut (din 2006 de când scriu la ziare) un comunicat de presă remis de primărie, am participat la o singură conferință de presă, și asta fpcută la insistențele fostului vice Meseșeanu, și cam atât. De invitații la ședințele de CL nici nu încape vorbă...

    RăspundețiȘtergere
  6. Mă gândeam că Sorin Bordei este şi el un fost ziarist. Se pricepe. A avut şi un ziar, al lui, cu un nume mai fistichiu, aşa! Cred că "Arogant", sau nu mai ştiu cum se numea. În generaţia lui au fost câţiva ziarişti cunoscuţi. Mă gândesc la Marius Stroe, la George Zaharia, la Dan Toneanu. Pe urmă aţi venit voi, generaţia de ziarişti de astăzi. Putea să ia pe cineva din presă, totuşi, nu?!

    RăspundețiȘtergere
  7. "idle" pentru voi, "available" pentru ziarul lui nenea Dragu. niciodata primaria nu a fost deschisa dialogului. poate daca sorbeati ceva licori cu grade de cu zori erati k

    RăspundețiȘtergere
  8. Din ce in ce mai multe persoane cu o inteligenta scazuta primesc posturi pe la Consiliul Judetean, Finante,Primarie,etc,iar drept urmare, fraierii contribuabili, adica noi suntem manipulati cum vor,pe baza unor legi care se schimba ca pampersii si care lasa loc de interpretare astfel incat noi sa nu avem castig de cauza.
    Care dinte noi nu au vazut functionari publici care in timpul serviciului executau una din urmatoarele activitati(mai putin munca pt care erau platiti din banii nostrii): stateau pe mess, jucau solitaire, mancau salamuri si alte alimente mirositoare, doamnele isi faceau unghiile sau se machia, fumau, vorbeau la telefon si nu puteau fi deranjati(Erau pe IDLLE), las lista deschisa……………………………….. Si inca ceva: in toate institutiile calarasene, absolut in toate sunt cel putin 5 persoane care sunt rude intre ele.Oare chiar asa sa se fi nimerit?? Inca o dovada ca romanica este o tara de cacao in care traiesc oameni de cacao a caror bataie de joc suntem noi,restul,care suntem vazuti sub forma unor mormane de bani de la care sug ei pentru a-si satisfaca placerile.
    Asa ca sa plecam! Cat mai putem si cat mai departe!

    RăspundețiȘtergere